La transformació digital, un pilar essencial per als despatxos professionals

En l’era digital en la qual vivim, la transformació tecnològica s’ha tornat essencial per a l’èxit i l’eficiència de qualsevol empresa, especialment per a aquelles que ofereixen serveis de cara al públic, com és el cas dels despatxos professionals. En aquest context, és crucial per a les assessories adaptar-se i abraçar les noves tecnologies per a oferir un servei de qualitat i estar a l’avantguarda en un món cada vegada més digitalitzat.

En aquest context de transformació digital, el despatx professional Servigest Barberan s’erigeix com un referent en el sector. Amb seus estratègicament ubicades a Badalona, Puigcerdà i la Seu d’Urgell, ofereix un ampli ventall de serveis d’assessorament i consultoria per satisfer les necessitats dels seus clients en diferents ubicacions geogràfiques.

El despatx està plenament compromès amb un procés integral de digitalització de tots els seus processos, reconeixent la importància de la transformació digital tant per als despatxos professionals com per als clients. ‘Aquesta necessitat de digitalització per part de les dues parts,  ens permet aprofitar tots els avantatges que ofereix, com ara la immediatesa i la disponibilitat d’informació en temps real a través dels diferents dispositius mòbils. Davant del model tradicional d’interacció, on el client enviava documentació física i esperava respostes per part del despatx, cada cop cobra més rellevància la consulta i gestió en línia per garantir una major eficiència i satisfacció’, assegura Jordi Barberan, soci director de Servigest Barberan, que afegeix que ‘la digitalització dels processos ens permet una major agilitat i eficiència en els tractament de la informació, ja que es poden automatitzar tasques rutinàries. Això allibera el personal del despatx, i ens podem centrar en activitats de més valor afegit, com l’assessorament als nostres clients’.

Servigest Barberan, compromís amb la innovació i digitalització

L’adaptació i transformació digital són elements fonamentals perquè els despatxos professionals puguin oferir un servei de qualitat i mantenir-se competitius en un mercat en constant evolució. En aquest sentit, Servigest Barberan és un clar exemple de com la digitalització pot ser un factor clau per a l’èxit i el creixement d’un despatx professional a l’era digital. Sense anar més lluny, es partner de Holded, plataforma líder en transformació digital per a l’assessoria empresarial. ‘Aquesta associació ens permet oferir als nostres clients solucions avançades per a la gestió i digitalització de la documentació, així com eines per millorar l’eficiència en els processos interns del despatx’, afirma Barberan.

A més de Holded, Servigest Barberan es recolza en plataformes com BiLoop i Kairos, que ofereixen característiques avançades per a la gestió i la consulta de documents, així com eines per facilitar la comunicació i col·laboració entre el despatx i els seus clients.

‘Aquesta dedicació a l’avantguarda tecnològica reflecteix el compromís continu de Servigest Barberan amb l’excel·lència en el servei i l’adaptació a les demandes canviants del mercat’, conclou Barberan.